reklama

Starý komunista Gašparko robí kampaň v kostoloch za podpory STV.

A kamery STV ho pritom snímajú a naša „nezávislá“ verejnoprávna televízia beztrestne vysiela kampaň tohto prisluhovača ľudí ako Mečiar, Slota a Fico. Jeho obrázky, väčšinou bohužiaľ pohyblivé aj ozvučené, sa voličovi podsúvajú neustále. No ak sa o niečo podobné posnaží iný kandidát, či kandidátka, tak sa na nich zo všetkých strán sypú preslovy o porušovaní zákona.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (54)

V nedeľu dopoludnia som si zapol STV abežala bejaká bohoslužba. Ako veriaci som si to nechal zapnuté,nech vidím, od kiaľ je a čo je to za cirkev. Evanielická,vydedukoval som z toho, ako vyzeral kostol a ako bol oblečený kňaz.No vzápätí mi od očí udrelo ešte niečo – veľký dvojkrížna modrom trojvrší a červenom pozadí, hneď niekoľko metrov odoltára. Čo to tam robí, pomyslel som si. A hneď som dostalvysvetlenie. Pár metrov od oltára sedí v lavici starý komunistaGašparko. Kamera ho ukazuje v detailnom zábere a tak vidím, že nalavici, v ktorej sedí, ma rozprestretú veľkú, celú výškulavice pokrývajúcu prezidentskú štandardu. Zostal som pozeraťešte pár sekúnd a stačilo mi.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Starý komunista Gašparko, ktorý bolza červených iste medzi najvernejšími ateistami, sa terazprezentuje v kostole. Ten, čo celé roky stál za Mečiarom, ten, čobol jedným z hlavných predstaviteľov nedemokratického azločineckého zriadenia počas 90.rokov. Ten, čo v čase, kedy jeho„vodca“ hľadal cesty ako čo najviac ublížiť M. Kováčovi,rozprával o prezidentovi ako o starom ()ujovi. Ten, čo bol jednýmz najvyšších štátnych predstaviteľov v časoch zločinov Lexu,v čase moci VSŽ, v čase rozmachu organizovaného zločinu, v časemanipulácie verejnej mienky cez STV alebo cez noviny ako SlovenskáRepublika. Ten, čo opustil svojho veľkého boxeristického vodcu ažvtedy, keď mu neudelil miesto na kandidátke. Ten, čo začalmyslieť slotálne a konať ficálne, keď mu to začalo vyhovovať.Teraz prevracia som tisíci kabát a prezentuje sa ako kresťan smorálnymi hodnotami. Ale zavesiť si symbol svoj veľkého adôležitého úradu na lavicu v kostole, to sa nehanbí.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Chce vyhrať voľby. To chápem. Alenech aspoň nikto nehovorí, že STV je nezávislá. Nech už konečneGašparko alebo aspoň Fico priznajú, že využívajú verejnoprávnutelevíziu ako štátnu, resp. vládnu. To by sa od nich patrilo.Obyčajnému, podpriemerne vzdelanému ficovoličovi totiž nedôjde,že v Správach STV sa o krokoch vlády a prezidenta informujecielene pozitívne. Ani to, že keď napríklad verejnoprávnatelevízia vysiela správu o pohrebe básnika Milana Rúfusa, takredaktor osloví práve Gašparka ako prezidenta, aby vyjadril, akosi ho ctil. A potom osloví ministra kultúry Mareka Maďariča zvládneho Smeru. Akoby si redaktor nemohol vybrať kompetentnejších,napríklad umelcov, ktorí sa v politike neangažujú. Bežný,podpriemerne vzdelaný ficovolič si neuvedomí ani to, že nie je vporiadku, ak Fico diskutuje v reláciách STV iba so svojimipolitickými partnermi, či dokonca sám vedie diskusiu tak, ako torobil dnes (v nedeľu) v O päť minút dvanásť. Sedel tam iba on ahovoril, čo sa mu zachcelo, bez oponenta. A moderátor tam bol lenna to, aby mal Fico komu diktovať, o čom sa koľko bude hovoriť.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Zaráža ma, že sa takáto otvorenápropagácia vlády vo verejnoprávnej televízii deje bez silnejšejodozvy verejnosti. Kde je teraz Slovenský syndikát novinárov, kdeje teraz Tlačová rada SR, kde sú teraz novinári, ktorí pred týmrýpali do istej nemenovanej kandidátky za to, že si dovolilaverejne predniesť prejav skôr, ako dva týždne pred voľbami?


Marián Novák

Marián Novák

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ja som ja. A vy ste vy. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu